پاسخ: شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید. سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه ای منتقل می شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.
چنانچه به ایمیل خود دسترسی ندارید، متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می توانید مجددا با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

پاسخ: علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت لایکو، همچنین دارا بودن چندین وب سایت دیگر، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی، توسط مرکژ توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می شود. کسب و کار اینترنتی دارای نماد اعتماد، به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می توانید در صفحه اصلی فروشگاه لایکو، با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان حاصل فرمایید.
همچنین شما عزیزان می توانید با مراجعه به پیج اینستاگرامی لایکو مراجعه کرده و رضایت ها و واریزی های مشتری مبنی بر ثبت سفارش و تطبیق آن با مشخصات مدیر سایت، با خیال راحت خرید خود را به انجام برسانید.

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن به سبد خرید، ثبت سفارش را تکمیل کنید. در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش “انتخاب آدرس”، شما می توانید با انتخاب گزینه افزودن آدرس جدید یا ویرایش آدرس، مشخصات تحویل گیرنده موردنظر خود را وارد نمایید.

پاسخ: بله، شما می توانید با تماس تلفنی و یا پشتیبانی سایت، در واتساپ یا تلگرام در ارتباط باشید. در قسمت تماس با ما مشخصات و‌ راه های ارتباطی درج شده است.

پاسخ: لازم به ذکر است که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند است که کیفیت کالا را تعیین می کند. تنها به دلیل خط تولید ارزان است که بسیاری از کالاها در چین تولید می شوند.

در صورتی که سوال خود را پیدا نکردید می توانید پرسش خود را به صورت واضح با همکاران ما در میان بزارید.
از طریق تماس تلفنی، پشتیبانی واتساپ و تلگرام
همچنین در پیج اینستاگرام لایکو نیز می توانیم پاسخگوی سوالات شما و راهنمایی در مورد ثبت سفارش باشیم.
با تشکر از حسن انتخاب شما